The jester



http://www.youtube.com/watch?v=75dwrGEmyv4

-------------------------------------------------------------------------------



1. Känner du mig bra ?

2. Vad är det bästa med mig ?

3. Älskar du mig ?

4. Har du gråtit p.g.a mig någon gång ?

5. Hur länge har du känt mig ?

6. Skulle du kunna kyssa mig ?

7. Har du kysst mig ?

8. Vad är ditt bästa minne med mig ?

9. Vad vill du göra med mig ?

10. Beskriv mig med ett ord .

11. Känner du min familj ?

12. Vad kallar du våran relation ?

13. Skulle du kunna vara tillsammans med mig ?

14. Har du varit tillsammans med mig ?

15. När träffades vi senast ?

16. När vill du träffa mig igen ?

17. Vad skulle du säga om jag sa att jag älskar dig ?

18. Hur bra ser jag ut på en skala 1-10 ?

19. Vad var ditt första intryck av mig ?

20. Tänker du kopiera det här så att jag kan svara tillbaks?


Serj's still gotting it

Kommentarer
Postat av: Elin rÅsa

1. beror helt på hur man ser de.
2. Du är alltid positiv.
3. kan jag inte svara på.
4. Ja, men jag kommer inte ihåg varför.
5. ve´ne :O
6. det skulle jag säkert.
7. Nejs
8. finns bara ett minne xD örebro, 20 maj. de va kul
9. leka :D
10. snäll
11. nejs
12. ve´ne
13. ve´ne
14. nejs
15. 20 maj
16. nu, nu, nu, nu, nu :D:D
17. jag skulle nog säga "gör du?"
18. 7,5
19. ve´ne :O
20. ja, jag har inget bättre för mig :D

2007-12-23 @ 22:33:08
URL: http://killedintragedy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0