Neuro


So come on!!

Idag tog jag mig ledigt. Tog mig en vända till Uppsala för att skåda den alltid varma bänken som aldrig blir kall.
Tog mig en standard vända på stan till musikbörsen och myrornas förstås.

*Världens coolaste plektrum
*nylonsträngar
*coolaste tröjan Nr.5
*flottigt linné
*piercing smycke

Jag fick åka buss för bilarna hade också tagit ledigt. Så jag åkte buss. Buss alltså. Tog med mig kameran som jag inte knäppte ett skit med. annorlunda...

Anledningen att jag åkte till Uppsala var ju förstås inte att shoppa och loda runt på stan. Jag hade tid hos neurologen. Dom satt läskiga elektroder och skicka igenom obehagliga strömmar av el i mig. Jag dansa som en dansös.

Knäckt första ölen, poppar musik som en Uggla. Fyller på kreativa behållarna med alkohol för att sedan klippa mig.

Får se vad som händer ikväll




image113



--------------------------------------------

Jag har en halvårs-teori. Fan om det är så! Fan fan fan...


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Dance, baby, dance! Tur att du klarade dig igenom dagen trots att du fick åka buss.

2007-12-07 @ 19:14:10
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se
Postat av: Peggy

ich liebe musikbörsen. ich liebe nicht att du hellre kollar på skitmalcolm än går på dejt med mig. skittom.

2007-12-16 @ 14:40:26
URL: http://globalfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0