nattligt prat



Det har ju producerats en och annan B serie genom åren. Men en som nästan slår rekordet i att vara B och patetisk är de tidiga batman programmen. HA HA HA!
http://www.youtube.com/watch?v=X0UJaprpxrk


image127


-------------------------------

fresh prince in Belair
Full House
Tummen mitti handen
Alf
Kings of queens


allt serier som jag sett när jag var liten. Det första man gjorde när man kom hem i regel, var att lägga sig på sofflocket och slå på den där lådan med magiska bilder i. Det var tider det!



        



----------------------------------

Eftersom jag börjar närma mig slutet av alla 7 säsonger av "malcolm in the middle" så tänkte jag på vad jag ska kolla på istället för det. Då slåg mig den "absolut bästa av dem alla just nu". "Kyle XY" sett alla avsnitt av det som gått på tv. Så jag googla lite för att ta reda på när de nya avsnitten kommer. Och fick då skåda att dom nya episoderna kommer i januari, den 14:e för att vara exakta. Gissa om jag är på högvarv nu. Lycklig som en liten fe. Inte trodde jag att jag skulle kunna bli så beroende av tv. Jag som aldrig kollar på tv jueöö!
Men, den 14:e stannar jag uppe hela natten och uppdaterar för att se när det går att tanka hem avsnittet!

Du kan alltid räkna med mig

Kommentarer
Postat av: Elin rÅsa

jag hatar Alf, han är läskig.

2007-12-20 @ 16:36:57
URL: http://killedintragedy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0