Julstädning och alkohol


Det är dagen, innan dagen, då vi delar ut kärlek och uppskattning i form av matrial och ting. För eventuella besök och egen tillfredställning så har jag tagit tummen ur arslet och städat mitt rum. Som man nu faktiskt får kalla ett rum utan att misstolkas.


image134



Igår i juhandelns vimmel i Uppsala köpte jag mig en flaska likör. Den groggar jag idag med mjölk. Min mor hade sedan i somras en av de godare ölen hemma, Schützengarten. Öl och grogg dagen innan dagen då vi är trevliga och håller vårat humör i schack.

image135


Jag kommer bli så förfärligt full

image136

lakrits, lakrits whiskey, likör 43 och marinella


Jag önskar alla en överraskande kalasjul

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hoppas du kan sova i natt trots att det kommer pirra nervöst i magen (och att du inte är alltför bakis imorgon...) Snart kör vi Kyle-maraton! :)

God jul, Tomsi!

2007-12-23 @ 22:28:17
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0