Jigglepuff


Inblick i mitt innersta inre anus där jag förvarar mogulernas dyrbara tronsal
dyr är den...


image144


Jahaja, 04:11 är klockan och jag kan inte sova. Trodde jag skulle somna som en kanonkula långt innan midnatt. Men icke. Sömnen kom inte ifatt inte hungern heller. Nu sitter jag här, lyssnar musik. Placebo spelas just nu.
En öl tänker jag ta nu.
04:12
Done, ölen i handen psstad och klar.
04:13
"jahopp" tänker jag och undrar vad folk tror om mig när de läser min tidsfördrivelse.
mentaliteten är inte högnivå. menlösheten
04:14
är inte av dess like. (kliar på ryggen och i örat)
"åhh" nu blev det anna ternheim på min shuffle playlist in da hood och klockan slog till
04:15
(tar en klunk, eller fler.. får se...fler helt klart)
(knäcker fingrarna, snart ska tangentbordet få sig en riktig omgång)
ÅHH!
04:16
tiden går fort när man inte realiserar den, när man hela tiden analyserar tiden som gått, analyserar och bearbetar. Om jag inte snart slutar med detta komma mitt liv vara över innan jag insett något viktigt.
04:17
Hej nya tid. Från och med denna minut ska jag säga hej minut var gång det gått en minut. (undrar hur länge det tar innan jag tröttnar)
nog om trams.....


Neh menlöst....
hmm..
04:18
(tröttna på "hejminut", fr.o.m nu ska jag hela tiden fundera på hur nästa minut kommer vara istället för att hälsa den varande välkommen.
nästa minut kommer
04:19
hann inte fantisera. Men nu. Nästa minut kommer garanterat att vara storslagen, storslagensom en största spejjaren bland gräsfolkets spejjare. Undrar om det finns något som "gräsfolket"
coolt vore det om dom levde i gräset och hade spejjare som speja.
04:20
tröttnar på detta nu..

"spara och publicera"
(offrar några minuter på att öva på min telekenesi och försöka klicka på musen med hjälp av min tankekraft för att publicera detta inlägg)

några minuter senare....

otippat, det gick inte =(


Detta var ett inblick i Toms vardagliga datorvanor, dom är menlösa och slöseri med tid. Men innerst inne sitter jag trots allt bara här för att lyssna på musik och kolla på tv. Påtal om kastanje... Ahaaa!
Jag tanka för ca. 3 veckor sedan hem 150 avsnitt av "Malcolm in the middle". På julafton var dom absorberade till trashbinen. Fort går det när man har kul.
Hoppas ni finner er tid att kolla in och spana in mina habbits lite oftare och kanske säga hej eller skriva något menlöst eller "något".


"som om någon läser det jag skriver iaf"
*butter min*

Kommentarer
Postat av: Elin rÅsa

jag läser, jag läser, jag läser :V

2007-12-29 @ 20:43:19
URL: http://killedintragedy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0