Friday I'm on fire


Vilken superb vistelse gårdagen bjöd på. Lussebullar och alkohol. Jag kunde inte sluta skratta.
En annan var ju tvungen att jobba. Sov nog en liten stund iaf. Nu går jag på reserven, min reserv är alltid något över det "över"naturliga. Energin sprudlar i mig och allt snurrar.
Vilka danser, vilken nostalgi och vilka heta scenarion. ;D haha!



image124
Sammanfattar kvällen ganska bra! xD




NU: Ett maraton utav sängliggande och Malcoln in the middle. Åhhh sååå myyys! Tjenalee-ääh

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Lussebullar, va?! Utan mig? Why?

2007-12-17 @ 11:46:29
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se
Postat av: Cajsa

Men neej, om jag hade vetat att det skulle finnas lussebullar på dom festerna hade jag ju aldrig tackat nej förstår du väl! ;) Seriöst, du känner ju till min hälsa...jag tycker vi styr upp nåt snart medan jag är ganska piggelin.

2007-12-17 @ 21:37:43
URL: http://cajsacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0