bruise

"morgontankar"


Lördagmorgon eller kanske en tidig eftermiddag.
Idag glänser alla människor efter deras äventyr från den gågna natten. Huvudvärken är inte bara något störande i bakgrunden utan en del av dem själva, som inte går att tämja. 
Min egna fredag var menlös men rolig. Men jag borde skaffa mig något i livet som gör det aningen mer värt att leva. 
PRECIS VAD JAG SKA GÖRA!!!
Jag ska köpa mig en piaggio ciao, en liten trampmoppe som toppar 35 km/h i nedförsbacke och med nöd.
Men denna ska jag inte bara åkas, den ska leva och skriva historia. I sommar är det jag och "piaggio". Vi ska utforska hela världen över asfalt och grusvägar. Jag har allt i mitt huvud...

ps. Om det låter frestande, köp dig en ciao och joina mitt team.


image114


Sommar 2008 jag längtar <3













image115

Jag kan inte sluta skratta. För bra, för bra.
Hahahah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0