Autopilot



Nu när jag fått min dusch, mitt kaffe och satt mig ner för att analysera och bearbeta dagen så realiserar jag att jag inte har något klart minne av dagen. Förutom den fascinerande, vackra solnedgången.
Hela dagen har jag tillbringat krypandes på knä och vakandes över de inhyrda.
Mitt huvud fungerar så att jag alltid funderar över något knäckande. Scenarion, fysiska lagar eller filosofiska tankar. Men inte idag. Idag har det bara varit svart inanför ögongloberna. Detta kan bero på den sena natten igår på palace med övertid och god mat eller den kvävande andningsmask vi bär när vi slipar. Faktum är att jag idag gått på autopilot och inte vet varför. Kanske är jag påväg att bli hjärndöd, helt menlös som människa. Påväg att bli som de där som bara går med tomma blickar och bestämda steg mot sina mål. Eller så har jag tröttnat, tröttnat på att tänka, tröttnat på att leva.

Hur som hellst.
Nu kör vi!




image125


passande låt: The Cure - strange day

Uppd.
jag är nu med i leken, Photoshop och indesign CS3. Helt otroligt att jag lyckades få hem dom på tio minuter och med svenska som menyspråk. Jag är bra!

Kommentarer
Postat av: D.

snygg bild.. :p

2007-12-18 @ 22:03:52
URL: http://denicee.blogg.se
Postat av: D.

gillar den rosa belysningen? haha. ja, jag måste säga att det ser väldigt manligt ut.. ;) minus snusdosan då.

2007-12-19 @ 17:19:30
URL: http://denicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0